onsdag 31. mars 2010

Sommer fuglen glittre

Hei, hei :) nå har jeg lagd en liten tegning som er en sommer fugl :) jeg har kallt den glittre :) jeg tenkte det passet litt til en sommerfugl :P men til saken. jeg lagde denne sommerfugle fordi jeg rett å slett hadde litt lyst til å tegne ^^ MEN jeg tegner ikke av fri fantasi, jeg går på google å søker tegninger så får jeg opp noen å velge mellom . men jeg tegner dem selv altså! :)den er inspirert av : www.blekkogblod.blogspot.com OKEI her er den da :

her er et nærbilde da

her er et svart hvitt bilde av den ;)




her er glittre i farger altså på en måte orginalen :)

3 kommentarer:

Yvonne Hagane sa...

Oj, Anna dette var en nydelig tegning!! Så flink du er:) Jeg likte fargene veldig godt!
Klem fra Mamma.

Vampires cave sa...

Hei, du er veldig flink til å tegne du også :) Takk for at jeg kan være en inspirasjon :)
God påske!

klem fra Jeanette :)

Veronica sa...

Hei! Tusen takk for hyggelig hilsen! Så utrolig flink du er til å tegne og lage kort!!:)