søndag 28. mars 2010

Jeg Resirkulerer gamle smykker! :D

Hei å hå! nå er det utrolig lenge siden jeg har lakt ut noe innlegg, så jeg gjør det nå jeg ^^ , for tre dager siden kjedet jeg meg så jeg begynte å lage kule smykker av gamle greier. og her er
resultatet :
klippet i et armbånd satt på sånne til å ha i ørene å så fikk jeg dette!

klippet ut noen diamanter av et kjede å lagde et smilefjes :)



klippet ut diamanter å lagde et hjerte av det :) neden under ser du inni hjertet.

klippet i noen gamle runde kjedelige armebånd , å fikk en snurr på dem!:)

her har jeg bare sottet en liten diamant på ringen men den er jo søt da <3>

2 kommentarer:

mommo sa...

Hei Anna
Så utrolig flink du er. Smykkene var veldig fine. Duer så kreativ og smart, det er jo kjempelurt å resirkulere smykkene slik at du kan bruke dem på nytt.
Jeg er stolt av den flinke jenta mi.
Klem fra mommo

Yvonne Hagane sa...

Så fine smykker du har laget, Anna!